Sunday, April 13, 2008

Multiperversitate sinestetica - Crash (Cronenberg / Ballard 1996)

Holly Hunter imi e tare nesuferita, Elias Koteas e mecanic (ca joaca numai roluri de instalator sadic e altceva), Deborah Unger este nelinistita, intotdeauna superba (nu numai fizic) si merita in general roluri mai bune decat primeste; Rosana Arquette e o actrita de mana III - sora-sa Patricia e mult mai talentata, James Spader e doar mediocru.

Cu toate acestea filmul mi s-a parut reusit! Un caz ciudat.

3 comments:

Iulian said...

Cred, totusi, ca este un film bun, cred ca de-aia ti s-a parut reusit; io am ramas uimit cel mai mult de limbasul, in unele scene, deosebit de vulgar; n-am mai vazut/auzit un asemenea limbaj

Adela Preda said...

Iulian, nu stiu daca esti ironic sau nu, dar eu cred ca filmul are multe parti bune. Mie insa actorul James Spader imi place foarte, foarte mult. Mi-a palcut cum a jucat si in Sex, Lies, and Videotape (1989), cu toate ca multora nu le-a placut. Sa fie doar o chestie de gust? Ma intreb...

Iulian said...

Fara niciun fel de ironie. si mie mi-a placut filmul, insa mi-a ramas in minte o anumita scena cu un limbaj foarte vulgaro-obscen. intotdeauna cand aud de acest film, imi aduc iar aminte de acea scena...